ПОНЕДІЛОК, 8 грудня 2014 р.

                              
„Родзинки” мого уроку

На уроках необхідно спромогтись чимось зацікавити дітей, інколи навіть заінтригувати. Тоді відбувається певне пожвавлення, виникає інтерес, учні намагаються висловлюватись і тим самим непомітно стирається той інколи непереборний мовний бар’єр. Ось саме з цієї причини, на мій погляд, кожен урок мусить мати хоча б одну „родзинку”. 

 

Учні 1-а класу демонстрували свою майстерність на уроці письма з теми "Написання рядкової букви "п", складів, слів із нею". Діти виконували цікаві завдання, відгадували загадки, читали нові слова, вчилися писати букву "п".

 

Кожен учень отримав конверта із завданням : скласти слово з набору запропонованих букв. Підказкою були зображення птахів на конверті. Всі учні впоралися із завданням та зробили висновок про необхідність допомоги птахам взимку.



Молодшим школярам, особливо шестирічкам, дуже важко висидіти весь урок. Для підвищення загальної працездатності, поліпшення їхнього здоров‘я дуже корисні фізкультхвилинки і паузи. Вони знімають втому, нормалізують увагу й активність, відновлюють сили й робочий настрій, почуття бадьорості й свіжості, підвищують дисциплінованість.



Ось і добігає урок кінця..



На школярів чекає музична перерва...

Коментарі