Святкувати чи ні???


Шановні батьки!

Наближаються зимові свята і через війну, ракетні обстріли, проблеми із комунікаціями, трагічні події, втому та інше дорослі стали перед вибором: чи варто в такий час влаштовувати якісь святкування?

Можливо, Ви вже чули (або і самі говорили) такі думки, на зразок "Як можна щось святкувати, якщо в країні триває війна!", "Немає жодного бажання і сил якось готуватися і влаштовувати свято.", "Який сенс у всьому цьому, якщо щодня наші люди на фронті гинуть?" і тому подібні.
Звісно, ви як дорослі люди в праві цілком самостійно приймати рішення, чи буде ваша родина щось відмічати і яким чином. Але якщо Ви роздумуєте "так" чи "ні", то перед тим, як приймати рішення, задайте собі кілька запитань.
❄️Як мої діти у майбутньому будуть згадувати цю зиму?
❄️Що вони колись розповідатимуть своїм дітям і онукам про цей Новий рік, Різдво, свої почуття і своїх батьків?
❄️А якби мені хотілось, щоб вони згадували і розповідали?
❄️Як я хочу згадати свої дії років через 10?
❄️Який урок я надам дітям своїм рішенням? Чи це буде урок мужності, боротьби, поваги?
❄️Які свої якості та цінності я продемонструю?
❄️Чи хочу я, щоб мої діти в аналогічній ситуації прийняли аналогічне рішення чи ні?
Яке би рішення Ви не прийняли, намагайтесь виходити із мети та життєвих цінностей. МИРНИХ ТА ЩАСЛИВИХ СВЯТ!🎄☃️🌟

Коментарі